Python- знакомство

Необходимо приготовить: ручку и тетрадь.

1 задание

print - печать на экране монитора

name - переменная (может иметь другое название)

input - вводим значение переменной.

age - переменная (может иметь другое название)

int (integer)- тип даних звичайне ціле число.

print('Hello, world!')

name = input("Введіть своє ім'я:")

print('Привіт', name)

age = int(input('Введіть свій вік: '))

print('ти народився ', 2022-age, 'рокe')

#Додай запитання самостійно

2 задание

print - печать на экране монитора

тип даних int (integer). Звичайне ціле число.

if - если

else - иначе

Answer - вопрос

Score - счет

total_questions - всего_вопросов

На экран выводим вопрос.

Пользователь вводит ответ.

Проверяем ответ. Сообщаем верно или нет.

Добавляем за верный ответ 1 балл.

Задаем еще два вопроса.

Сообщаем сколько вопросов было и сколько верных ответов

answer=input('2*2=? ')

if answer=='4':

score += 1

print('отлично')

else:

print('Ошибка :(')

Scratch

print('Start')

total_questions=3

answer=input('Готовы играть? (так/ні) : ')

score=0

if answer=='так':

answer=input('2*2=? ')

if answer=='4':

score += 1

print('отлично')

else:

print('Ошибка :(')

answer=input('2*88=? ')

if answer=='176':

score += 1

print('Молодец!')

else:

print('Ошибка :(')

answer=input('Назва мови програмування якою пишеш цю програму? (англ.) ? (англ.)')

if answer=='Python':

score += 1

print('Молодец!')

else:

print('Ошибка :(')

print('Дякую, ти відповів на ',total_questions,' запитання та ',score,' не помилився!')


Дополнительное задание.



1 рядок — тип даних int (integer). Звичайне ціле число.

2-3 рядки - речові числа float. Поділяються точкою, а не комою! У разі використання коми виникне помилка (наприклад, при написанні 10,5 замість 10.5).

4-5 рядки - рядки типу str (string). Використовуються для запису майже будь-яких символів, але для того, щоб Python зрозумів, що ви не викликаєте якусь функцію, не намагаєтеся створити змінну або ще щось зробити, а просто хочете записати якийсь текст, потрібно використовувати "або ' ' з обох на початку та наприкінці. Якщо в рядку більше одного символу, рекомендую використовувати подвійні лапки (" "). Якщо символ один: одинарні (' '), але в Python вагомої різниці між ними немає, можете писати так, як забажаєте.

6-8 рядки - булевий тип даних bool. Його можна використовувати наприклад як перемикач. Завдання цього типу даних - повертати значення типу «істина (True), брехня (False) або нічого (None)». Можливо, ви зараз не дуже розумієте як влаштований цей тип даних. Не хвилюйтесь. А поки що просто знайте, що якщо ви напишете print(1 == 2), то отримаєте False.

Так як 1 не дорівнює 2 (==, читається як «дорівнює»).

Задание.

Знакомимся с Черепашкой и командами языка Python.

Черепашка умеет рисовать, как Котик из Scratch. Но команды понимает на английском языке.

Её работа мало чем отличается от работы Кота, когда он рисует.

Презентация без названия

from random import *

from tkinter import *

size = 500

window = Tk()

canvas = Canvas(window, width=size, height=size)

canvas.pack()

while True:

col = choice(['pink','orange','purple', 'yellow'])

x0 = randint(0, size)

y0 = randint(0, size)

d = randint (0,size/5)

canvas.create_oval (x0, y0, x0 + d, y0 + d, fill=col)

window.update()

Справочник

Заходим в класс по коду класса. Регистрируемся

(необходим E-mail, почта)

Если есть аккаунт, просто заходим

(по красной стрелке на рисунке выше) и выполняем задание.

https://codecombat.com/